PROBLEMA:S
Aveeure fa un temps que estic pillada d'un nen, però resulta que a una de les meves millors amigues esta tontejant moltissim amb ell, i ja va sortir abans amb ell. El nen diu que li agrada la meva amiga, pero a classe la insulta, i amb els seus amics la fica a parir. A les classes ens fem miradetes i tal i les meves amigues diuen que tinc possibilitats...pero no se li li hauria de dir a la meva amiga, si dirli a ell, si callarme...niidea...coonsell perfaavoor:S
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Docns e´s una decisió que has de prendre tu. De totes maneres el meu consell és que facis una llista de pros i contres per valorar el pes de comentar-li a la teva amiga i/o de dir-li a ell. Dins d'aquesta llista valora el què fa aquest noi, el que t'agrada i el que no (tingues en compte això d'haver d'insultar a algu si t'agrada o no...). pensa en les conseqüències de tot i com ho solucionaries passés el que passés! Sigues sincera i vés amb molt de compte en fer la llista perquè puguis prendre una bona decisió! Eli Aulet www.interpersonal.cat