Ajuda
Hola. Bé, he fet la consulta a aquesta categoria perquè no sé a quina fer-la, però es la que més s'apropa, pero no es molt psicológic el meu problema.
La veritat es que he creat un blog per penjar històries que jo escric ja que el meu somni es ser escriptora, però no ser si seguir. Fa temps ho vaig intentar pero el vaig abandonar al cap d'uns vuit mesos crec que va ser, al veure que no rebia més que un parell de visites al mes.
Vull publicar les meves histories en aquest blog, però al no obtenir visites em desanimo. Ho hauria de deixar? Com podria donar a coneixer el meu blog i saber si la meva manera de escriure li agrada a la gent?
Moltes gracies
http://petiteshistoriesdenia.blogspot.com.es/
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. psicòlgoa d'Interpersonal. Docns no has de deixar-ho!! Per res!! Els sòmnis no es compleixen fàcilment, s'hi ah de dedicar molt d'esforç. Tampco ens hem de psoar dates límit per si cal tirar la tovallola o no, si és la teva passió fes-ho!!!! la satisfació pròpia tmabé és una bona recompensa!! Tenir èxits està bé, pèrò fer coses que ens agraden a nosaltres és essencial. Alhora també pots mirar de fer-te un tweeter, un facebook vinculta al bloc, etc...són tècniques que utiltizen els empreses per a visualitzar-se. Així qeu pots llegir i buscar idees de marketing per a fer créixer el teu projecte! Enavant! ELi Aulet www.interpersonalc.at