Ajuda amb l'insti!
Hola, bones, principalment, quan publiqueu això que el meu nom no es faci públic, sisplau. Bueno, veureu, porto un any molt dolent per moltes raons (personals i familiars).. no he fet res a l'insti i clar, ja estem al 3r trimestre i necessito fer algo ja! M'agradaria demanar-vos consell perquè no sé que fer.. al 1r trimestre en vaig penjar 9, ara al segon 6 i clar, no puc continuar així. No vull repetir curs, així que us demano consell per sapiguer què fer, com m'organitzo la feina? com estudio? què faig? Ajudeu-me adolescents, sisplau!!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs està bé que te n'hagis adonat!! i sobretot que hi vulguis fer alguna cosa!! No sabem què passarà amb si repetiràs curs o no!! Evidentment el que expliques fa que hi hagi la possibilitat de repetir també, però ara no està passant i no ens serviria de res pensar que ja està tot perdut!! Per tant, el que t'ajudarà serà tenir l'agenda molt al dia, estudiar cada dia una mica, canviar l'actitud i sentir-te més responsable. Alhora vés anotant dubtes que tinguis de diferents coses, estigues en contacte amb els professors perquè trobeu un moment epr explicar-te coses que no entenguis. Aprofita per anar fent esquemes dels temes (te'n pots penajr algun a l'habitació epr anar-lo mirant!). Fes lectures llegint i subratllant, que d'aquesta manera el teu cervell posarà atenció a lo important i aniràs treballant la informació. Evidentment no és feina fàcil, però recompesna molt veure com anem construint la nostra responsabilitat!! Entenc que potser no ha estat un any fàcil , però no podem deixar que els nostres problemes ens paralitzin la resta de la nsotra vida!! Endavant i ànims! Eli AUlet www.interpersonal.cat