Deprimida
Hola, porto dies molt deprimida i plorant per tot arreu, nose pq, però sobretot em pasa quan estic en públic, quan penso quin es el motiu de pq estic així, no el trobo, vec que tot el meu voltant esta be, i estic super be amb tothom, però a vegades arribo a casa i em poso a plorar.
Nose pq, ajuda siusplau.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et recomano que escriguis una mcia cada dia com et sents, quan estem tristos anar escrivint ens ajuda a recol.locar-nos i recuperar-nos. Potser si et passa en públic pot tenir alguna cosa a veure amb alguna idea teva de sentir-te acceptada pels altres i d'agradar als altres. Això a vegades preocupa a la teva etapa. De totes maneres, has de tenir en comtpe que agradar a tothom és impossible i que els altres ens han d'acceptar tal com som, i que sempre hi ah gent que ens acceptar i ens estima realment pel que som, no per com som ni res d'això!!! Un truc que també pots fer és que cada dia abans d'anar a dormir apuntis com a mínim 10 coses positives que t'hagin passat aquell dia, de coses que poden semblar insignificants ( com per exemple, tenir aigua calenta per fer-me una dutxa i relaxar-me, etc) a coses més significatives ( escoltar una canço que m'agrada, he rigut a classe per una tonteria que algu ha dit, hem preparat una festa, algu m'ha donat una bona noticia, etc). Si fas això durant uns dies acostumaràs a la ment a despertar-se i a pensar en positiu!! Tots ho hauriem de fer cada dia!! Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat