Estic preocupada nose si deixar-lo
Holaa, tinc 14 anys, estic sortint amb un noi de fa un mes i mig i el cas és que ens veiem només un cop per setmana i hi ha setmanes que ni ens veiem degut a la distància, és el segon co que surto amb ell. El primer vem durar tres setmanes i em va dir que li havia deixat d' agradar perque no ens veiem. Ara li dic que estic amoïnada per si això torna a passar i em diu que no tornarà a passar, però sempre que li dic de veurens més d un cop a la setmana o anar al cine mai pot, sempre quedem amb amics però quan anem a quedar sols mai pot. Nose que fer mel estimo moltissim però tampoc vui patir i ara no el veuré fins d' aqui dos o tres setmanes i estic preocupada per que em torni a deixar. NOse si dir-li alguna cosa de que jo sempre m'eesforço en que estiguem bé i ens podem veure més però ell no intenta res. Ajuda'm siusplau.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et recomano que li pots dir el com et sents i que et dóna la sensació de que tu t'esforces per veure'us , però que notes que ell no posa el mateix esforç a la balança. Li pots demanar també cada quan vol que us veigueu més o menys, eprquè així tu et podràs organitzar i decidir. És qüestió de poder negociar el veure'us , fer un acord que els dos us satisfaci i que tu deixis de sentir-te dependent de qun ell diu " veiem-nos!". Digua-li de manera calmada i tranquil.la, es tracta de intercanviar aquesta informació per fer un pacte. Evidentment si ell tot i parlar no ho canvia i tu et segueixes sentint igual , t'hauràs de replantejar en sèrio què fer amb la relació, perquè evidentment no pots viure pendent d'una altre eprsona. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat