ajuda siusplau.
Ultimament l'he cagada molt amb les meves amigues i ara m'ho estan treient tot en cara i no dic que no tinguin rao pero elles no son perfectes i tambe m'han fet mal a mi amb coses.. pero bueno la questio es qe les vull recuperar pero em diuen que no que ja no em perdonen mes i que no volen ser mes les meves amigues.
que faig,com faig que em perdonin? els hi he demenat 30.000 cops i diuen lu mateix de sempre qe no volen saber res de mi i bla bla bla ajuda siusplau arriba l'estiu i mes que mai hem d'estar juntes.
gracies petons.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que és una situació que t'entristeix. I segurament, elles encara deuen estar enfadades, perquè, no se què ha passat, però tampoc se si es mereix un càstig tan dur i imperdonable. De totes maneres, si elles ho senten així, epr molt dur que sigui ho hauràs d'acceptar. Es mereixen realment tantes disculpes per part teva? És injusta la situació per tu? Entenc que estiguis fotuda, però no treguis conclusions precipitades com que " a l'estiu estaràs sola". De moment centra't en ara i deixa que la vida et sorprengui!! Et recomano que si ja els hi has demanat disculpes, deixis que el temps posi les coses al seu lloc. I de moment, aprofita per sumar gent a la teva vida. Si ara no pots canviar les coses, canvia tu el teu món d'amistats ampliant-lo!! Veuràs com a vegades fer un petit canvi i deixar de lluitar per coses amb les que ja no hi podem fer massa de moment, ens pot sorprendre positivament. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat