LES MEVES AMIGUES HEM DEIXEN SOLA
Hola! Tinc un problema i es que les meves amigues hem deixen casi sempre sola i jo ja estic farta, ara estem barallades i per culpa seva he plorat molt tant que els meus pares es van acabar donant conta i m´han dit que no val la pena petir per unas noies que hem fan això, però jo le estimo molt y de debo les necesito
QUE HE DE FER?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents!! les discussions amb la gent que estimem fan mal. Entenc també que sentis que les necessites, però això no és cert!! Jo crec que te les estimes molt, i això no ho dubto, però que les necessites no! I tu dic així, no perquè no sàpigua què sents, ara se que estàs en un moment molt tris i sents que són les uniques amigues, però la realitat diu que hi ha molta gent al nostre entorn que vol conèixe'ns i divertir-se i compartir amb nosaltres. Amb això no vull dir que t'hagis de separar d'elles, no! sinó que valoris com estàs, que puguis explicar com et sents i que intentis arribar a un acord amb elles sobre el que ha passat i sobre la respòsabilitat de cadascú. I a més, que intentis dir-els-h també quina solucó hi ha amb el que passa. Si estàn disposades a solucionar-ho! Ara, si elles no hi estan disposades per ara, hauràs d'acceptar-ho i deixar d'insistir, perquè no et valdria gens la pena fer-ho, et sentiries més malament, i hi ha molta gent que valora l'amsitat té ganes de créixer!Alhora et recomano molt que miris també al teu voltant sense jutjar a tota la gent que tens, que intentis sumar més gent a la teva vida, obre't possibilitats de conèixer gent nova, que serà una manera d'aprendre més coses i viure diferents experiències!!!