siusplau nose que fer..
Hola, jo i el meu novio portem junts més de mig any, però les coses ja no son el que eren. Jo l’estimo i ell a mi també, però ens em barallat últimament i estem distants, els dos no sentim el mateix però volem que continui lo nostre endavant... Que podem fer? Ell diu que no te forces per continuar, però jo crec que si. Si us plau, no se que fer més, ho he intentat tot perquè tornes a ser el mateix, però ni jo em sento com abans... i no volem trencar però estem intentant tot el que ens passa pel cap..
Petons i gracies per la vostra atenció
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Pscòloga d'Interpersonal. Heu de tenir en compte que les relacions van evolucionant i la intensitat dels sentiments no és com els primers dies. De totes maneres, si realment voleu seguir junts és responsabilitat vostre portar la relació endavant amb ganes i entussiasme. Sigueu molts sincers un amb l'altre sobre com voleu portar la relació: quan veure'us, quan serà espai per cadascú, etc. Per a què una relació funcioni s'ha d'anar construint al dia a dia , tot i les discussions i els malentesos. Per tant, és molt important que els dos us sentiu amb forces per tirar-ho endavant!!! Ànims!! Eli Aulet www.interpersonal.cat