incesisa... :(
Hoola! Bueno, a mi m'encanten els animals, no soporto que els matin i tal... Trobo molt bé que la gent sigui vegetariana, m'agradaria ser-ho però, no sabria com dir-ho a les altres persones, quan mengo carn... no veig com maten l'animal solament veig el seu interior encara viu, quan li treuen la part que mestic menjant... Que faig?
InterPersonal

Hola Laura. Sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Si penses i sents que no has de menjar carn d'animal i et provoca aquest malestar quan te la menges, crec que sí que t'has de mirar el tema de fer-te vegetariana. En aquesta vida és molt important ser coherent amb allò que penses, dius i fas...i també hi afegiria allò que sents, menges, etc. Això sí, tenint en compte que un altre dia podem canviar d'opinió i tampoc passa res. Si decideixes fer-te vegetariana et recomano que vagis amb algun/a professional (dietista/nutricionista) que t'assessori bé en el tema i evitar riscos. Gràcies per la teva confiança.
Espero que t'hagi ajudat. Una abraçada!
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat