Com el puc oblidar? Ja no se que puc fer! AJUDA!
Hola adolescents,
Porto un any enamorada d'un noi, he tingut molts rotllos mentres que m'agradava però com ell mai m'ha agradat ningú. començo a estar farta de liar-me i no tenir res més. Es com el primer que m'agrada moltíssim! Fa uns dies una amiga meva em va dir que li agradava el mateix! jo no li vaig dir que sentia el mateix que sent ella per ell, cosa que no li comento a ningú. Ella es va declarar i ell li va dir que també li agradava una mica. No sé si ho va fer per quedar bé però m'he de descuidar d'ell. No sé que fer així que per això us envio aquesta carta!
PD: Siusplau HELP! (vull que sigui anònim si pot ser que sino aquella persona em mata!)
Gràcies per tot! :*
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et felicito per aquest plantegement i aprenentatge de que vols alguna cosa més que els rotllos pels rotllos! Els rotllos poden estar bé, però és positiu també valorar altres tipus de relacions que potser demanen una mica més d'esforços, però també poden acabar sent molt més profundes i gratificants. Després, si veus que ara no és bon moment perquè amb la teva amiga ha passat això, doncs sí, hoh auràs d'acceptar i distnaciar-te d'ell. Per fer-ho, intenta saber el menys possible d'ell, cnetrar-te en coses seves i no prestar-li molta atenció. Aixi aconseguiràs oblidar-lo, d'altra maneram si li prestes atenció, aniràs alimentant la teva dependència i serà més complicat. Eli Aulet www.interpersonal.cat