Val la pena la seva amistat?
Mira no escriuria si no fos necessaria pero esque ja no se que més fer...
La meva ''millor amiga'' em fa sentir com una merda i ja porta temps així. Ella sempre m'esta dient que sóc la seva millor amiga que sóc com la seva germaneta i que sóc molt important per ella, pero jo ja no m'ho trago... Perquè pel whatshapp sempre es molt freda i borde, avegades suda dels meus missatges, jo li envio un missatge desmostran-li que realment m'importa i tal pero ella el veu i passa i quan li preguntu que perque ho fa em diu que no l'havia vist... Sempre l'estic consolan perque el tiu que li mola passa d'ella pel whatshapp i s'em queixa i ella tambe ho fa i quan li dic o intento parlar del tema ella ho evita! A més ja no parlem com avans... Ella hi han setmanes que es superultra atenta amb mi i cariñosa pero n'hi han que passa, vol que tingui enveja d'ella perque m'envia fotos amb altre gent tot el rato... I he parlat amb ella millons i millons i millons de vegades pero esque aquesta noia no recapacita!! Fa dies que no ens veiem als entrenos i tothom m'obra pel whatshapp preguntanme que que tal em va, i ella que fa? Res de res! L'obru jo i suda, li ficu un estat al twitter dient-li que la trobu a faltar i passa! Pero que es aixo? Esque avegades l'odio de veritat pel que em fa sentir... Tothom em diu que passi d'ella, que no em conve i que no em mereix, pero per molt que em costi ella es com la meva germana gran i l'estimo molt! Bueno per acabar sento tot aquest rollo i necessito consell, perque passo nits amb molt ansietat i ploran per ella... Que m'aconselles? Val la pena una persona aixi?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Si et val la pena o no ho has de decidir tu. Jo et dono unes recomanacions que t'ajudaran a decidir. Pensa que amb l'amistat i amb tot ens hem de sentir respectats i acceptats, que a vegades podem fallar i no passa res. Pensa també que no estem aquí per cumplir les expectatives i les necessitats dels altres. I que les relacions s'han de valorar amb costos i beneficis, que no ha de ser molt complicat i normalment han de guanyar els beneficis. No ens hem de canviar molt ni adaptar sempre als altres per agradar. Si en el present no et surt a compte eprquè no et sents bentractada, potser ara caldrà distanciar-te i desncasar un temps de tanta tensió. I llavors espera a veure què passa, si és important l'amistat, veuràs com no tot depèn del que hi facis i es podrà restablir la relaicó. Però tu et mereixes coses fàcils i estables...Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat