Amor o liu?
Hola elena! no se si aquesta consulta va gaire amb el tema de la psicologia pero bueno.
Resulta que per les festes de la mercè vaig coneixer una noia amb la que nomes ens vem fer un pico. em va donar el face i el whats i ara parlem cada dia. Cap dels dos ha dit el: t'estimo. no se si li agrado, a mi ella em posa molt pero nose el que sento per ella exactament. els dos anem posant cors a les converses, no se si aixo pot voler dir algu...
Ajud'm si us plau!
moltes gracies per tot!
InterPersonal

Hola Joan. Sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Esteu a l'inici d'una relació, per tant, és normal que encara cap dels 2 hagi pronunciat aquesta paraula tant maca, però que de vegades la confonem per altres coses. Està molt bé que tu mateix hi hagis reflexionat...Fa poc que us coneixeu, us heu anat relacionant a través del face i el whats i sembla que la cosa "pinta" bé oi? Si parleu cada dia...vol dir que alguna cosa hi ha per part dels 2 oi?Doncs endavant...Aneu fent al vostre ritme i no intentis penjar-li una etiqueta a la relació que teniu. Valora i guia't pel què en aquests moments t'està aportant i el què et fa sentir. La resta anirà venint...
Gràcies per confiar en nosaltres.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat