El meu ex i jo tontejem
Hola! Hem dic Lucia i fa uns mesos que el meu ex i jo ho vam deixar i desde fa uns dies doncs parlem molt i posem cors al xat pero jo no se si ell encara m'estima. Jo estiic super pilladisima per ell i sempre ho e estat. Siusplaau ajudeu-me!
Petons i gràcies!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Vés veient com s'aclareixen les coses, i quines expectatives té ell i tu, si són semblants o ben diferents ( diferents vull dir que ell només busqués amsitat o un lio , i tu no). Llavors, pren una decisió pensant en tu a curt i llarg termini. El que veig jo és que quan no s'espera el mateix d'una relaci les conseqüències i el patiment són complicats, i que mantenir la relació només fa alimentar la dependència del que ho passa pitjor. D'altra banda, si la relació evoluciona pots optar a deixar les coses clares del que sentiu i el que fareu perquè funcioni, tenint en comtpe el que no va funcioanr anteriorment. Endavatn! ELi Aulet www.interpersonal.cat