No em para d' insultar, que faig?
Hola, el meu ex em va deixar fa mes o menys un mes i dos hores després em va dir de tornar a sortir que estaba molt arrepentit del que havia fet. Jo, com no li vaig dir que no.
Pero la questio es que ara no em para d'insultar cuan em veu al passadís de l'insti o al pati, aquests dies estic molt amb un amic meu que resulta ser el seu millor amic, no puc estar amb ell perque sino m'insulta i coses aixi. Per exemple, avui a la pujada del pati li diu al seu amic "Vamonos de aqui que apesta a gilipollas" i m'ha mirat.
No se que fer perque pari, ajudeume.
Gràcies, PETONS ADOLESCENTS:)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Carai! entenc com estàs. Aquest tipus de coses són les que passen quan un no és capaç d'assumir els conseqüències de les seves accions, i això és el que sembla que li pot passar a aquest noi. L'altre és també que perquè volem una cosa, els altres no estan obligats a donar-nos-la, i que no és suficient que perquè ens agradi algu, a l'altre ja li haguem d'agradar. Aquest egocentrisme, provoca situacions com la que estàs visquent. Evidentment que no pots controlar el que vol fer un altre i les seves reaccions, però pots intentar anar de cares, comprenent que encara potser li falta un temps per aprendre aquestes situacions que t'explico, i dir-li que et sap greu que no estigueu sentint el mateix, que entens que li faci ràbia, però que t'agradaria que parés d'insultar-te i acceptes la teva decisió. L'altre és que no li prestis molta atenció, i que vegi que no té cap efecte el que fa. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat