Les notes
Hola,
Avui ens han donat les notes del institut, tinc sospeses unes 4 asignatures (es la abaluació 0) els meus pares man amanesat de treurem una de els estrascolares que faig, em fa molta por ensenyar'les-hi. Que auria de fer? aguda siusplau.
PD: perdo per a les faltes de ortografía.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Em sembla que no tens més alternativa que afrontar les pors i ensenyar-els-hi les notes. Ells són qui encara es preocupen per les notes també.T'agradi o no t'agradi. De totes maneres, no tot és blanc i negre, hi ha alguna cosa que pots negociar! Això sí, serà negociable segons l'actitud que mantinguis mentre parlis amb ells. Si busques un moment que estigueu junts i tranquils, i que tu també et puguis sentir més o menys tranquil, t'ajudarà! Potser a l'hora de sopar, quan mireu la TV,etc (quan tu vegis segons els vostres rutines). Saps que als teus pares no els hi agradarà, per tant no cal que et posis a la defensiva. Més val que vegin que reconeixes que a tu també et preocupa i que estàs disposat a parlar amb ells de com millorar, ja que , com diuen " a lo hecho , pecho"! Despre´s t'anirà bé de demanar si pots pactar una altra alternativa que no sigui perdre la extraescolar. Diga'ls-hi que a tu t'agrada molt aquesta extraescolar i que també estàs aprenent moltes coses, etc. A veure si així hi ha sort! Ah! però llavors et tocarà cumplir la teva part de pacte! ; ) ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga