l'he liat parda!
Hola em dic Patricia i necessito ajuda per un problema que he tingut. La setmana passada vaig anar a una festa i em vaig emborraxar molt. Em vaig liar amb l'ex d'una amiga, pero abans de aixo li vaig fer una felacio (ara tot linstitut o sap) a un altre noi. Ara la meva "amiga" s'ha enfadat amb mi per haverme liat amb el seu ex, i ara a ficat en contra a totes les meves amigues. Que e de fer? No em vol escoltar i diu q no em perdonara mai i vol marxar de l'institut. Assobre es fa la victima i explica a tots els profes la historia desde el seu punt de vista, no vui tenir una mala reputacio. Que puc fer?
InterPersonal

Hola Patrícia. Dels errors se n'apren sempre. Per tant pensa que el que t'ha passat és una error que no cometràs més. Ara has de deixar que passi el temps perquè les coses tornin a calmar-se. Està bé que hagis demanat perdó i que t'arrepenteixis dels teus actes però més enllà d'això poca cosa pots fer. Per tant, deixa que la teva amiga es desfogi i no posis més llenya al foc, sigues prudent i deixa que el temps passi i que puguis desmostrar que no tornaràs a fer una cosa així.
Això si, apren la lliçó i pren mesures perquè això no es repeteixi.
Molts ànims!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic
www.interpersonal.cat