siusplau ajudeu-me
Vaig a primer d'ESO al Vedruna i molts d'allà venen nous com jo. I em vaig fer molt amiga d'una noia que es va convertir en la meva millor amiga. Però ella venia amb dos noies del seu antic cole i eren com un grup de millors amigues, però quan van venir aquí les dos noies (que es diuen Marta i Julia) van passar de la meva millor amiga (que es diu Ana) i jo vaig estar amb ella i la vaig ajudar en tot. Però ara fa la Julia ha començat a estar més amb l'Ana i quan ella està amb la Julia passa de mi i li vaig dir i em va dir que no era veritat i nose que. Llavors hi ha una festa i jo i ella haviem de desfilar i la Julia també i li vaig dir a l'Ana que nose si fer-ho pq passaria de mi i estaria amb la Julia i ella em va dir que no. I li vaig dir bueno que faig? Faig el desfile o no? I em va dir nss com tu vulguis. I jo vaig dir que vale. Però després em va dir que la seva cosina (q es la q organitza la festa) potser no la deixava que portés una altre pq ja anava la Julia i ja havien quedat amb els seus pares, i jo li vaig dir pro si em vas dir vale i després tu va dir la Julia ara jo no puc? I em va dir: Noo pero esk mira com ve la Julia pues nose saps sera com si no et fes cas. I jo li vaig dir k li havia dir¡t just això abans i k deia k no i li vaig dir que em sentia com ella quan la Marta i la Julia van passar de la Ana i em va dir que no u feia expressament. Jo li vaig dir k ja u sabia pero que em feia mal.
No em va contestar més. I jo com no vull estar enfadada amb ella pos li vaig demanar perdó encara que no li hagi fet res a ella i em va dir que no havia de demanar perdo pero k no sabia (o sigui va dir això: pero o sigui no demanis perdo pero esk nss
I li vaig dir: La veritat ns pk u he fet pk nomes te dit que estava trista i tu has passat de mi nomes u he fet pk no vull k estiguem enfadades ni res pero esk ns..
Ella no em va contestar mes i jo vaig estar tota la tarda plorant i quan mavia calmat una mica veig que al estat del whatsapp ma canviat per la Julia..
Siusplau ajudeume no em digueu k ja trobare a algu millor no la vull perdre.
li he fet un escrit demanant k estiguem com abans pero ella esta al cole i jo no he anat perque tenia por que no li importes i que no vulgues parlar amb mi. Siusplau u passu fatal
InterPersonal

Hola preciosa! Sé que ho estàs passant fatal, perquè sé que aquestes coses fan patir molt i molt. No pateixis que no et diré que passis d'ella, ja que no penso que sigui la solució, ara bé, el que si has de fer és deixar de fer-li decidir entre tu i la Júlia. Ella es troba entre dos persones a qui aprecia i si tu l'agobies molt demanant-li que estigui més per tu segurament aconseguiràs el contrari, que s'allunyi més de tu. Et diria que et fessis més amiga de la Júlia i que compartissiu més coses les 3 juntes. Ja sé que al principi et costarà però com menys pressionis a l'anna més s'allunyarà de tu. Deixa-la que pugui decidir ella el que vol i no volguis retenir-la dient-li que en el seu moment la vas ajudar. Quan ho vas fer ho vas fer perquè ho senties, no perquè ella t'hagues de tornar-ho més endavant, no?
Vinga, refes-te com sigui, mostra't divertida i segura, torna a ser la noia que l'anna va escollir com amiga i així veurà en tu la persona que va escollir i no algú a qui no sap com acontentar.
Molts i molts ànims!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic
www.interpersonal.cat