jolin perque sem fa tant dificiiil!
hola,
tinc un problema,m'agrada moltiiiiissim un noi, pero no se com aproparmi poc a poc i necessito ajuda, consell i que algu em digui que haig de fer!
si us plau us ho agrairia tota la vida si em poguesiu donar algun consell per aproparmi sense espantar-lo.
info: es un noi repetidor que fa poc va estar sortint amb una noia de la seva classe d'aquest any, pero ara ja no es parlen, una amiga meva (la unica que sap que m'agrada,diu que fariem bona parella i que vol intentar juntarnos, pero tinc por de que la cagui aixi que no l'he deixada) ella diu que a la seva classe (on esta ell i on va la seva ex) tonteja amb tothom, pero no en serio, amb mi es com si fos diferent(es fa una mica el maxote si estic sola i el timid si hi hamota mes gent), pero en el cas de que li agradés, no tinra collons de fer el primer pas.
PD: demanaria que la resposta fos rapida, d'aqui poces el seu aniversari,i m'agradaria poder ferli alguna ccosa, pero ara no li puc fer pq qedaria molt "raru".
gracies per tot!! <3
InterPersonal

Hola bonica!!! el que jo faria és demanar consell a les meves amigues, segur que en tens alguna que té mil trucs per acostar-se als nois. Jo el que et diria és que intentessis apropar-ti a través d'una xarxa social on segur no et farà tanta vergonya parlar-hi. També pots intentar esbrinar quins són els seus hobbis i intentar mirar si en teniu algun en comú, així tindreu alguna cosa que us uneix. Però sigui com sigui si vols acostar-t'hi t'has de fer veure i no amagar-te d'ell, ja que si et va veient segurament et tindrà més present. mostra't segura i deixa la vergonya per més endavant això el farà fixar-se en tu segur.
Molts ànims!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic
www.interpersonal.cat