Dubtes
Hola!! M'agradaria ser anònima.
Vejam, hi ha un noi que em fa tilín... Al principi ens feiem miradetes a classe, a vegades seiem junts, estavem un a prop de l'altre...
Fa poc s'en va anar uns dies i quan va tornar es va a començar a comportar com jo no existís. És veritat que a vegades parlem però el noto bastant canviat...
Ja no sé com actuar, he d'intentar apropar-me una altra vegada o esperar a que ho faci ell??
La seva actitud em confón i no se que fer.
Contesteu ràpid si us plau, és una situació estressant.
Gràcies!
InterPersonal

Hola bonica!!
no sé què deu haver passat perquè de cop hagi canviat, però el que és segur és que ha passat alguna cosa aquests dies que ha estat fora. Si realment t'agobia, el millor és que puguis parlar amb ell, ja que si t'esperes que sigui ell el que vingui a donar-te explicacions segurament l'esperaràs en va.
Pensa que això et preocupa a tu i no a ell per tant, has de ser tu la que esbrinis què ha passat. Ara bé, si tens por a descobrir alguna cosa que et pugui fer mal, pots decidir deixar-ho tot com està… això només ho decideixes tu.
Molta sort!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic
www.interpersonal.cat