Traició
Hola,em dic Laura i tinc un problema.
Tinc (o tenia) una molt bona amiga, no soliem parlar pero quen ens vam començar a conèixer em vaiga adonar de que teniem moltes coses en comú i vam començar a quedar i a parlar. erem molt amigues fins que va tenir un gran 'fail'.
A mi m'agradava un noi, i jo li vaig explicar tot a ella, em va aconsellar i em va ajudar molt, fins que a una festa vaig decidir parlar amb ell. ell només volia lio i jo volia una relació enserio així que vam quedar com amics (encara que a mi em seguia agradant). la festa consistia en quedarnos a dormir a casa de la moia que feia l'aniversari i la meva amiga (de la que he parlat abans) es va liar amb ell per la nit, el pitjor es que no va fer només això... Evidentment em vaig cabrejar moltíssim amb ella, després ho vam parlar i em va dor que esta molt arrepentida i que no sap ni perque ho va fer, però jo porto molts dies sense parlarla. La perdono? necessito ajuda
InterPersonal

Hola!
aquesta decisió només a pots prendre tu. Vull dir que per més que jo et digui que la perdonis i que tornis a confiar amb ella, si realment no pots val més que no ho facis. Normalment aquestes coses volen temps i no s'arreclen només amb un "ho sento". Ara has d'escoltar-te a tu mateixa i fer el que sentis sense sentir-te malament. Està bé que pogueu parlar i que puguis dir-li tot el que sents, per treure de dins teu tota la ràbia i el rencor que puguis ja que si no ho fas probablement sortirà més endavant. La única manera de passar pàgina és no deixant res per dir, treure-ho tot a fora i poder-te desfogar. El temps et dirà si ets capapç de passar pàgina i tornar a confiar amb ella o si pel contrari, tot i que no li gaurdis rencor, deixes de ser la seva amiga.
Molts ànims!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic
www.interpersonal.cat