Problemes familiars
Hola, no ser si es una parida o es urgent pero ja fa uns dies que m'enfado amb ma mare dia si i dia també. Sempre es per tonteries. El meu pare diu que es perque tenim un caracter igual pero... Jo penso que a vegades ella te rao (bastantes vegades) pero tambe penso que quan no la te tampoc me la vol donar. Li voldria dir tot el que sento pero se que ens acabariem sense parlar-nos durant 3 dies. Que puc fer?
InterPersonal

Hola!! les discussions amb els pares durant l'adolescència són normals, no pateixis. Ara bé, si n'ets consciebt que moltes vegades té raó ella, estaria bé que poguessis contenir-te alguna vegada. Quan ens enganxem amb algú per qualsevol cosa pot acabar per danyar la relació per això és bo, no caure sempre en la discussió i mossegar-nos la llengua. De totes maneres aprofita els moments que no us discutiu per apropar-te a ella i intentar parlar del que us passa amb una mica més d'humor, així si més no les dues sabreu que el que us fa discutir no té res a veure amb l'estimació que us teniu.
Molts ànims!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic
www.interpersonal.cat