Perfavor, ajuda!!
Hola, tinc 13 anys i estic fent 1r d'ESO i ja ens han donat les notes de 2n trimestre i me nan qedat 5, a mi estudiar em cosa molt i tinc un mestre de repàs a casa i sento qe no puc donar mes del qe pudria donar, els meus pares i la meva tutora diuen qe si vull u puc fer avegades segons a qines asignatures ja no em poso ni a estudiar peerqe penso qe aquet examen ia no l'aprovaré, a l'hora dels examens enseguida penso qe no aprovaré aquest examen, aixo mai m'havia pasat i trobo qe encara no m'he acustumat gaire a l'institut o als profesors... Tiinc por de suspndre el curs i repetir i no se que fer.
Gràcies
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs primer de tot confiar en tu!!! confiar en l'esfoç que estàs fent!!! cada cop que et vinguin aquests pensaments al cap, fes-los fora!! no els hi facis cas, repeteix-te a tu mateix: que estàs esforçan-t'hi i que aniràs obtenint resultats. I més si la gent del teu voltant confia en tu!!! Segurament és l'ansietat el que et bloqueja més que no pas el que no siguis capaç!!! Repeteix-te que tu pots! que te'n sortiràs!! no deixis que surtin aquests pensaments fantasmes! aquest és una bona tècnica que tots hem d'anar fent per educar la nostra ment!!! Confia! pensa que el coratge alimenta el coratge!!! Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat