novio
hola, necesit ajuda com fac perque el meu novio em presti mes atencio? abans no era aixi abans em parlava ell avegades i jo a ell tambe pero dença que portem un mes junts tot a canviat sempre li tenc que parlar jo primer si no no em parla i cuan estem parlan no es que em parli gaire, en un moment vaig penar que devia estar amb algu altre pero no perque li vaig comentar i es va notar una mica de diferencia durant una semana jo ara duc casi 1 dia que no li parlo que faig' li parlo? paso d ell cuan em parli (si em parla) ?
ajuda!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. No podem cotnrolar el que facin els altres!! és natural que al principi d'una relació estigueu més units i am bmés atenció, llavors la cosa es relaxa. Si a tu et ve de gust parlar, parla-hi, i ell potser és que només no li agrada parlar tan per watsupp...o no h està tan pendent...hi ha molta gent que no li agrada parlar gaire per watsupp i que quan aprlen , parlen poc. Hauràs d'acceptar la situació o dir.li que t'agradaria que de tan en tan et digues alguna coseta o t'envies algun emoticono epr watsupp. Sort! Eli AUlet www.interpersonal.cat