necessito ajuda
Hola, necessito la teva ajuda:
Aviam, a l'estiu vaig tenir algu amb un nen de la meva clase va ser un lio i tonteig pel whats i total va acavar malament i no ens vam parlar amb tot el que quedava destiu, pero va comensar el curs i hem va demanar perdo i vam tornar a comensar a tontejar pero ell feia un mes que tenia novia dun altre poble.
vam sortir de festa amb la colla i ens vam acavar liant i aixi succecivament, molt cops em vaig rallar i intentar a acavar perque ell estava a dos bandes i no saclarava, continuava amb ella i amb mi sempre tontejava i tot.
jo a poc a poc em vaig anar pillant mes i a arribat el moment que estic totalment enamorada dell i penso que no puc seguir aixi.
fa uns dies, ell i la seva novia ho van deixar perque els dos portaven cuernos i estaven cansats i ara tonteja amb mi pero marriben veus de que esta tontejant amb altres per mobil i jo li e dit i ell mu nega tot i despres ell senfada perke es pensa k tontejo amb altres.
nose que fer ni fins a on arribara tot aixo ja que de aqui poc arriba el viatge de fi de curs i poden poasar moltes coses.
necesito la teva ajuda urgent !
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs sembla que tot està en un moment de muntanya russa. Han passat moltes coses i valdria la pena que t'escoltéssis per dins i fóssis sincera amb tu mateixa de què toca fer. Heu de ser sincers un amb l'altre. S'ha de poder confiar amb l'altre, si tu no pots confiar o creus que tens senyals reals de que està tontejant amb altres, hauràs de prendre la decisió de seguir amb ell o no, perquè tu no vols que et comparteixin amb ningú!! Si estàs molt enamorada i ell no ho té clar, fa mala pinta i aquestes relacions porten molt patiment. Decideix el que et convingui, tot i que estiguis enamorada, has de pensar en què et portarà més tranquil.litat. A vegades hem de deixar a eprsones encara que ens les estimem, quan una cosa no està clara s'ha de taller en sec! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat