Ja fa més dun any
Hola, m'agradaria fer una consulta, fa ja més dun any que em vaig pillar per un noi (te un any mes pero hi ha molt bon rollo), i amb els mesos mhe acabat enamorant, jo estava boja perduda per ell i un dia em va dir que es liaria amb mi si no fos perque sap que em mola (no se com ho sap) i no em vol fer mal si després em faig ilusions i ell em diu que nomes e svol com a amiga. ja sé que ho va fer amb bona intencio, pero a mi el mal mel va fer igualment dientme que no volia res mes amb mi, jo no buscava lio jo estic enamorada... no se que fer. per acabarho dadobar, he comensat alguna cosa amb un altre noi que esta bastant pillat de mi, a mi tambe magrada però no em puc treure del cap el noi de sempre, i no vull fer mal a ningu... ajuda urgent, gràcies per escoltar tot aixo. sou molt grans.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs se que és dur quan un amor no és correspost, és difícil, però ho hem d'acceptar!! Si ell t'ha deixat clar que no vol res més, millor centrar-te en tu mateixa i en els teves coses i veuràs com vas acceptant i oblidant-lo. Pensa en les conseqüències i el patiment que viuries si comences a liar-te amb ell quan ell t'ha deixat clar que no vol res més! Et faries més mal, i ell està sent molt sincer!! Si no estàs bé amb l'altre noi, millor parlar amb ell i no segueixis una relació per la que no estàs convençuda, potser millor estar un temps sola i cuidar-te a tu mateixa i disfrutar d'estar sola i de les amistats. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat