bullyng
Mira,sento que no vui existir, perque fa poc unas nenas de me classe em van trcar amb num privat per insultarme, i per el wats em van amenaçar, i yo oviament els i vaig explicar als meus pares, i els meus pares li van dir al director. Al dia seguent el director es va reunir amb els meus pares per parlar de aaquet tema i el meu pare va imprimir las conversas de quan em comensaven a amenasar, enfin que el meu director va vindre a fer una xerrada a classe i una de ellas es va possar a plorar i oviament tota la classe va vindra avera que li passava i es van posar tots contra meu. Enfi que vui suda de tots els comentaris que ara em fan perque es molt dificil suda de la gent qu eet comensa esque el seu pare a amensat a la **** ( no dire noms i que cada dia es riguin de mi em fa por fins i tot anar al cole ya abagades que penso '' no vui existir en aquet mon tan cruel'' ajudeume siusplau dieume que puc fer!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs crec que necessites suport per resoldre això. No et vulguis quedar sola eprquè no ho estàs. Cadascú ha d'assumir el que passa, i això no està passant. Per tant, et recomano que facis saber al director o a a la teva tutora o al professoar amb qui tinguis més confiança quines han estat les conseqüències de la xerrada i a veure com podeu redirigir-ho perquè quedi clar quina responsabilitat té cadascú en aquesta situació. No em sembla just que hagis de viure aquesta situació injusta per tu!!!! Valora't a tu mateixa i jo et recomano que facis aquest pas, tu decideixes!! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat