Amigues
Hoola
tinc 14 anys i tinc bastantes amigues, o això crec.
Sempre vaig amb elles a la hora del pati però n'hi ha poques a les que els hi explico tot i em fan riure, altres no m'escolten i a vegades em sento una mica sola. M'agradaria parlar-ho amb me mare però em fa por el que pugui opinar ja que sempre m'està criticant tot el que faig.
D'aqui poc serà el meu aniversari i faré una festa i convidare a les meves amigues, però no se que fer per la festa i em fa 'por' que s'avorreixin i pensin que sóc una avorrida.
Que creus que hauria de fer?
Siusplau contesta ràpid.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs fer la festa com tu vulguis!!! Si a alguna no li agrada mala sort, a la vida no podem fer content a tot el món ni voler agradar a tothom. Demana suggerències de què els hi agradaria fer però decideix tu!! la gent t'ha d'acceptar tal i com ets!! és molt irrealista voler agradar a tothom. Com dius, al pati hi ha amb qui t'ho passes bé, doncs disfruta, de la resta potser e´s que no teniu tants valors en comú, per tant centra't amb qui estàs bé i no et sentis sola simplement perquè no tothom respon positivament. Que passi això és normal!! Endavant Eli AUlet www.interpersonal.cat