Nose com fer m ho
Hola!
Bueno, jo ja des de ben petita he volgut ser actora, i faig teatre i tal, però m'agradaria poder fer d'actora en algun projecte seriós, i no se com fer ho. Hi ha alguna pagina on pugui veure castings disponibles a catalunya??
Merci
InterPersonal

Hola Martuca. Sóc l'Assumpta.
En primer lloc, felicitar-te per intentar fer realitat el teu somni, que per altra banda trobo molt bonic, i que de fet ja l'estan duent a terme. En relació a la teva pregunta, la veritat és que no en tinc ni idea on pots trobar aquest tipus d'informació. Però estic segura que per Internet alguna cosa trobaràs. Una altra cosa és buscar algun contacte d'algú que estigui treballant en el món del teatre i que et pugui donar informació seriosa i verídica sobre el tema. Segur que estirant del fil de persones del món del teatre amb les que et relaciones pots arribar a alguna font fiable. No et faci vergonya demanar.
Gràcies per la teva confiança. Endavant amb els teus somnis!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat