no puc mes!
Hola, mira m'agrada un nen que va a la meva classe i es senta davant meu... sempre ens ho pasem molt be fins hi tot avui hem plorat del riure... ell sempre hem fa riure i hem fa sentir feliç hi ha gente que diu que l'agrado pero esque no ho se i no puc preguntarli res perque te novia pero ell es un d'aquests tios que li agraden mes d'una noia...
AJUDA!!!
GRACIES<3
InterPersonal

Hola!. Sóc l'Assumpta.
I què és el que t'agradaria preguntar-li? Si tu també li agrades? De vegades no cal utilitzar el llenguatge verbal, vull dir demanar-li directament, perquè ens dóna més informació tota la resta. Vull dir que ja és molt important el fet que us ho passeu bé junts, que compartiu bons moments, que rigueu, etc. Si a tu et fa feliç això, endavant, intenta mantenir i gaudir al màxim d'aquesta relació, i ja es veurà...Si realment tu necessites saber què sent per tu, i t'agradaria tenir-hi una relació més "formal", com a nòvios, li hauràs de fer saber. Però no et precipitis, deixa passar uns dies, a veure com van les coses i vés-t'ho pensant.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat