Estic boja?
Ultimament no sé què em passa que em sento molt rara, sento com si fos un fantasma i nose perquè noto com si la vida fos una pel·lícula i que res d'això és real, que cap de nosaltres existim i que tots estem morts, tambe veig les coses bastant borroses i difuses.
Perquè em passa tot això?
HELP
InterPersonal

Hola Anonimetus. Sóc l'Assumpta.
No et preocupis, no estàs boja. Aquest tipus de sensacions que expliques les podem tenir tots i totes en moments de la vida on hi ha canvis importants evolutius, com per exemple l'adolescència o després d'haver passat per situacions vitals intenses que ens fan qüestionar creences i valors importants. Normalment, en èpoques de canvi ens els que ens plantegem coses importants. Està bé que en siguis conscient i que en puguis parlar obertament amb persones que t'entenguin, però intenta no donar-hi més voltes i no obsessionar-t'hi. Intenta veure-ho com una cosa "natural" i passatgera, i pensar que d'aquí a un temps ho aniràs veient tot més clar.
Gràcies per la teva confiança. Una abraçada!
http://www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
" rel="nofollow">www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
http://www.interpersonal.cat
" rel="nofollow">www.interpersonal.cat