NOIS
Hola adolescents!
Tinc 14 anys i fa poc enia novio. Vam tallar perque no era capaç de liarme amb ell, de tanta vergonya que tenia. No se com solucionar el problema de la vergonya amb els nens. Jo soc molt extrovertida pero quan estic amb el meu novio soc molt vergonyosa.
Algun consell per no tenir vergonya amb els nois?
Petons adolescents!
InterPersonal

Hola lelele. Sóc l'Assumpta.
La vergonya és una emoció que tots i totes hem sentit o sentim en alguna ocasió al llarg de la nostra vida. A la teva edat, i en relació amb el tema "nois" també és molt freqüent. Darrera la vergonya normalment hi ha: inseguretat personal, problemes d' autoacceptació i autoestima, por a equivocar-se o a fer el ridícul, excés de perfeccionisme, dificultat per "deixar-se" anar, etc. Però també hi pot haver, sobretot en el tema de les relacions, falta de confiança i de comunicació amb l'altra persona, falta d'informació en relació a temes afectius i sexuals, que no hi estàs del tot còmoda pel motiu que sigui, etc. Intenta esbrinar què hi ha al darrera de la teva vergonya i en funció d'això obtindràs la resposta i hi podràs posar solució.
Gràcies per la teva confiança. Espero haver-te ajudat.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat