Confusio
Ajuda!
Ultimamen parlava molt amb un noi super macu i que veia cada dia a cole saps? Pero esque de tan en quan em dei reina cuca noseuq ei emparlava com si tinguesim algu pero de tan en quan no.
Ell em deia que li agradaria liarse am mi i tal i jo li deia que de momen millor no pero savia que em comensava a molar pero com que abans avia estat am una meva amiga millor que de momen no. Ell em parlava de que estava colat per una tia i jo li deia que xerrava am un que tambe. Vaig quedar amb aquet altre que xerrava pero ell em va di que no qe em volia per ell solet i em va sembal tan macuu que no vag queda amb aquell.
Fa poc ell va queda amb una i li vaig dir el que sentia per ell de veritat, que volia algu amb ell i despres de tot el que em deia i que era la seva nena i tot va i em diu que nomes vol que siguem amics i prou.
Ara ja casi ma i xerrem com abans i necessito oblidelu perque no vull estar aixis sisplau. Esque no paru de pensa en ell i cada cop que limaginu amb aquella altra em deprimeixu mool i esque uaa mol malamen.
Perxo el vull oblida pero em problema esque va a la clase del vostat al matex cole qe jo i sempre mel trobu al pasillu al costat de les taquilles i clar....
Que puc fer? Ajuda sisplau urgent!:(
InterPersonal

Hola ester123. Sóc l'Assumpta.
Pel què expliques crec que no tens massa clar el què sents per un i per l'altre, oi? Entenc que et poden agradar 2 persones alhora per diferents motius i que pots sentir coses diferents per cadascuna. També entenc que de vegades, quan estem "encaparrats o encaparrades" amb algú i aquest algú ens ho posa difícil encara ens hi entossudim més i tenim més ganes de "tenir-lo". Ja saps, lo "prohibit" o lo difícil ens genera més desig. Però crec que has d'acceptar la realitat i respectar la seva decisió, ja que no pots obligar a ningú a tenir una relació que no vol o a sentir coses que no sent. M'entens? Ja sé que fa mal, però és millor acceptar-ho, passar-ho malament durant uns dies, plorar si cal, etc. i seguir endavant. A la vida no podem tenir tot allò que volem, i això també ens ajuda a madurar. Comparteix els teus sentiments amb persones del teu voltant, intenta distreure't fent coses que t'agradin amb els teus amics i amigues i pensa que després de tancar-se una porta sovint se n'obren d'altres...
Gràcies per la teva confiança. Ànims!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat