Ajuda, em poso molt nerviosa cuan algu em parla
Bones! Soc una noia de 16 anys, el que em passa es que quan algu em parla, mes que res els nois, em poso molt nerviosa i parlo molt rapit i no se que dir, em pensava que amb el temps em passaria pero cada cop em costa més parla amb gen que no conec. M'agrada un noi de la colla on faig castells i cada cop que em parla em poso molt nerviosa i no puc contestar-li, el mateix em passa amb d'altra gen. Em podrieu ajudar o donar-me algun consell siusplau? Merci.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs posar-se nerviós en algunes situacions és natural! de totes maneres, confia també en el coratge i la valentia que tens en afrontar aquestes situacions, no et fixis només en els nervis!! Afronta tantes situacions d'aquestes com puguis, tot i sentir nervis i que la veu se t'accelera! Acostuma't a aquesta experiència, encara que ara la visquis coma desagradable. És molt complicat canviar respostes del cos que surten espontànies. A me´s, com més ho evitem , més s'augmenta lasituació. per tant, escull tu situacions d'aquesta i posa't a prova en plan indianna jones!! Endavant! ELi AUlet www.interpersonal.cat