embolic total!
avera es una historia bastant llarga:
Tinc un novio pero no som molt empalagossos, som com amics encara que ens estimem com una parella, i així estem be tots dos.
Però hi ha una nena que em va començar a dir que ens haviem de liar i que aquesta relació que tenim no li agrada ni res. jo li vaig dir que em deixes tranquila i que era la meva vida. i ara resulta que li agrada el meu novio i esta tot el dia asobre seu parlant amb ell. al principi no m'importava, eren amics, pero la gent va començar a dir-me que anés amb compte amb ella perque anava a saco. així que li vaig dir que el deixes enpau que s'estava passant de la ratlla. El meu novio i jo ens vam barallar per això i vam estar una setmana sense parlant-nos. però ara estem MESOMENYS be. (perfecte no estem) i les meves amigues m'estan dient tot el dia que parlaran amb aquesta nena i la possaran verda perque no s'aprofiti de que estem barallats (cosa que no vull que facin perque amb aquesta nena faig activitats i estem juntes molts cops) i també em diuen que el meu novio es un tiracanyes. jo l'estimo molt, però que he de fer? no se si podria deixarlo! tinc un cacao mental super gran
(sii ho poguesiu publicar en anònim m'aniria millor que millor…)
Gràcies
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'interpersonal. Docns primer de tot posar límits a tothom que es psoa en la vostra relació! la frase de "gràcies pel teu consell, l'escolto, però és la emva decisió!" et pot ajduar a marcar límits. A les teves amigues també. Pensa que ets tu la que haurà d'assumir els conseqüències del que passi, epr tant més val que facis tu les coses!!! Al teu nòvio, pots parlar amb ell si dubtes d'ell, però si tu no dubtes doncs endavant! si en algun moment calq eu parleu de vosaltres dos i de si hi ha dubtes o no, o si tira la canya a d'altres, docns hauràs de posar els punts sobre les i i dir què està passant. Endavant Eli AUlet www.interpersonal.cat