URGENTÍSSIIIIIMMMM, AJUUUUDA!!
Bon dia Adolescents,
Ahir vaig tenir un problema i m'agradaria que m'ajudessiu perquè no sé com reaccionar ni com recuperar la bona relació amb mon pare...
Tinc 16 anys, en faré 17 i des de fa temps que parlo amb un noi de 20, ahir a la nit estavem parlant i em va dir que em venia a fer una visita... i li vaig dir que vingues, el vaig deixar entrar i quan ja feia 30 minuts que estavem junts, estàvem estirats al meu llit i mon pare es va llevar per beure aigua i ens va veure...
En aquell moment només estàvem parlant però mon pare m'ha dit que m'he passat, que ha perdut tota la confiança en mi i que vaig fer una irresponsabilitat... Veig que la relació amb mon pare va canviar en 2 segons i m'arrepenteixo molt... Va llevar a ma mare i li vaig estar explicant. Ella em va dir que ho sentia per mi perquè l'he cagat però que hauria d'estar de part del meu pare ja que em vaig passar i no hi podia fer res.
Necessito consell sobre què fer i com parlar amb el meu pare, no sé com recuperar la seva confiansa i la meva vida, perquè em va dir que estava castigada i que no em deixaria sortir, que si a les tardes sortia seria com si tingués 10 anys, on estas? amb qui estas? que fas?
Sé que la he cagat molt però no sé què fer per sortir endavant, porto tot el matí pensant "tierra trágame"...
Responeu-me aviat si us plau
Gràcies
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Uff! deu ni do! entenc el mal rotllo que ha portat aquesta situació. Probablement al moment el teu pare es va enfadar molt i és normal que li duri uns dies el gran enfado. Crec que millor intentar mantenir la calma aquests dies, sense intentar rebatre molt la teva opinió ni tocar el tema. Accepta les condicions epr uns dies. D'aquí uns dies notaràs que l'ambient està més calmat...llavors potser serà moment de fer una bona disculpa. Explicant que entens la situació, que acceptes que estiguin enfadats i que si hi ha alguna cosa que puguis fer per a disculpar-te. Disculpa't ja, però espera també uns dies a que estiguin me´s calmats a fer aquesta disculpa més formal. Molta sort! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat