NO AGUANTO MÉS!
hOLA, ESTIC DESESPERADA. pOTSER ET SEMBLA ABSURD PERÒ PER MI NO HO ÉS. fA DOS ESTIUS QUE M'AGRADARIA MOLT TINDRE UN MÒBIL ANDROID. fINS ARA HE TINGUT UN MÒBIL D'AQUESTS QUE VAN EN TECLES, PERÒ TINC 15 ANYS I SEGURAMENT COMPRENDRÀS QUE NECESITO ALGUN MOBIL MILLOR. eM FA molta ràbia perk la meva mare i jo vam fer un tracte: fins que no les aproves totes no me'n compraria un. Des d'aquell dia porto esforçantme molt per aconseguiro pero mai ho aconsegueixo. Tooots els meus amics i amigues tenen un android i em sento com la rara de la colla. Ajuda'm si us plau. Intemntam contestar perk no aguanto més!! gracies <3
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot et diría que segurament estàs indignada si heu fet aquest pacte i no ho aconsegueixes, però de desesperada res! diga't a tu mateixa que no et pots permetre estar desesperada per un mòvil, és un objecte, no és algu que defineixi el teu valor com a persona! Hem de donar la importància relativa que té cada cosa, més de la que es mereix no, perquè sinó viuríem massa desesperats sempre!!! També t'ho pots mirar així!Això farà que vegis millor la situació!! Ara, parla amb la teva mare del pacte, de que si està d'acord en que t'esforces i si podeu regular el pacte o si podeu mirar de canviar algun dels criteris.