Noi fill de puta
Ultimament he parlat molt amb un noi i em quedat i tot. Jo hi parlava normal i tal perque havia estat amb una meva amiga i ja vam dir que nomes seriem amics i que no ens liariem pas però me ne acabat enamoran perque sempre em deia cuca reina i de tot super maco. Pero jo li parlva d'un altre noi amb el casi quedo i ell igual sobre una altra noia. Sempre em demanava si sentia algu per ell i si em volia liar amb ell però li deia que no o almenys que no gaire de moment.
Un dia em va dir que havia quedat amb ella i es van liar i jo em vaig mig enfadar i em va demanar si sentia algu per ell i li vaig dir que si però ell va dir que nomes volia que siguessim amics.
Ara el vull oblidar perque jo no vull que siguem nomes amics perque sento algu mes, pero esque no puc evitar mirar si està en línea al whats, mirar-li el perfil de facebook… I ara ultimament ja no ho he fet ni res però esque demà a cole el veure perque va un curs mes, i la seva classe esta al costat de la meva i al passadis el veia i sempre parlavem i tot. I esque nose com oblidar-lo siusplau ajuda! Esque estic super pillada ajuuuda!! :'(
InterPersonal

Hola ester123! sÓC L'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que d'un dia epr l'altre no l'oblidaràs però poc a poc veuràs com vas deixant d'estar pendent d'ell. Per exemple, en la teva consulta ja em poses que ja no estàs tna pendent del seu wats ni del facebook. Aquest és un canvi molt important! mira de deixar de fer comprovacions d'aquestes, que això només t'alimenta la teva atenció cap a ell. Com me´s hi posis de la teva part més ràpid l'oblidaràs. Et recolzo molt en la decisió ja que vol dir que ets molt sincera amb el que et convé i amb tu mateixa i amb la relació. Eli Aulet www.interpersonal.cat