Amor per internet
Hola! Necesito ajuda i consells.
Fa un any aproximadament vaig coneixer un noi per internet. Era de la meva edat i ens vam fer molt amics parlant per alla. El unic problema es que aquest noi mai em donava informació seva, ni facebook, no watsapp ni re... el que feia que era molt suspitos, pero el problema es que m'hi vaig enamorar molt fortament d'ell. Vem estar parlant un any, i de un dia per l'altre em va dir que marchaba i ens vam dir adeu per sempre. El gran problema es que jo no tenia res seu, ni movil ni facebook ni re. No l'he tornat a veure mai mes. Lo que em pasa es que no el puc oblidar, estic molt malament perque el trovo molt a faltar.
Vaig na fent reserques per internet havera si trobava alguna cosa d'ell pero no trobava res, lo unic que e trobat es una foto de un quadre que em va dir que va fer, i la vaig trobar en un facebook d'un altre. Per lo tant fa poc me adonat de que no parlava amb la persona que jo pensaba. Per tant e sigut victima d'un " CATFISH"
Estic força malament, ja que no me'l trec del cap, i encara no em crec que tot el que m'esta pasant.
Gracies :*
InterPersonal

Hola Valentina_11! El que expliques és una experiència molt desagradable. Entenc la ràbia i la frustració que et deu provocar tot això. Reflexiona també de tot el que pots aprendre d'aquesta experiència que t'ha posat la vida davant. Dóna't temps per anar païnt tota aquesta situació. Pensa cada dia en cada dia, en el que pots fer per sentir-te satisfeta fent les coses que t'agraden i que toquen per estar bé. Necessites poder trobar aquest impuls i valentia que tots tenim per veure quants recursos et surten de dins i com creix la teva valentia. Escriu el que sents quan ho necessitis i escriure t'ajudarà a anar reelaborant la situació. una abraçada molt gran! Eli AUlet www.interpersonal.cat