Ajudaaa!
Tinc un problema! Fa unes tres setmanes que ja no estic amb la meva parella, ho va deixar ell perque no volia relacions series. Pero jo encara estic bastant pillada per ell, que puc fer? Com el recupero? Com m'oblido d'ell? Que faig?
InterPersonal

Hola laura! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents . Les ruptures són dures i és natural està trist i enyorar...és un procés. Per recuperar-lo, doncs, tu has de decidir què fer. Però si que ja que ell t'ha deixat clar que no vol relacions sèries, hauria de ser ell el que canviés d'opinió. És dur, però si ho ha decidit així et tocarà haver-ho d'acceptar i respectar, si és que no és ell el que canvia d'opinió. Cuida't molt: centra't en les teves coses que t'agrade, escriu el que sents, plora a ratets si cal, estigues amb els amigues, fes coses que t'agradin, etc....cuidar-se és molt important! Ànims! Eli AUlet www.interpersonal.cat