Logotip de Adolescents.cat
12
12
Any: 1998
Comarca: Garrotxa
Data: 22/03/14 20:59
Què puc fer?
Hola, fa unes setmanes el noi que m'agrada em va obrir pel whats i després de parlar una bona estona, ens vam dir que ens agradàvem... Vam estar una setmana perfecte, ja que parlàvem quasi tota l'estona, i era molt simpàtic i carinyós! Ara el problema està en què fara uns dies que està molt "borde" pel whatsapp però cara a cara ém fa broma, jo no entenc per què ho fa, però he parlat amb amigues que tenim en comú i m'han dit que era normal en ell, d'altres m'han dit que ho feia per què li anès al darrere, i jo no se que creure... També hi ha un petit problema i és que, tot i que anem a la mateixa classe quasi bé no ens diem res cara a cara(depèn del dia), i jo voldria fer-li una abraçada o parlar, com ho faig? Què en penses sobre lo de que sigui borde pel whats i cara a cara no?
Mercii, un petó!
InterPersonal
InterPersonal
Data: 28/04/2014 14:00
Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Potser pots parlar amb ell, demana-li perquè per watsupp a vegades no està molt atent, potser simplement és que no li agrada. I si tu tens ganes de parlar , fes-ho! No li has de demanar permis a ningú per parlar amb ell i ser agradable. I segons com vagi responent ell ja decidiràs cap on has de prendre't les coses. Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat

Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.
Adolescents.cat és el portal més visitat entre els usuaris joves de Catalunya. Aquí hi trobaràs tot allò que t'interessa sobre els teus ídols, consells per resoldre els teus dubtes i inquietuds, tests, actualitat, vídeos virals, gossip, apunts, treballs, resums d'exàmens, assessorament sobre sexualitat i parella, comunitat, etc. Vivim per entretenir-vos i treballem per a satisfer-vos. Un lloc a internet on la diversió està assegurada. No t'oblidis de recomanar-nos als teus amics.
Segueix-nos a:
Cerca a Adolescents.cat:

Tecnologia: Sobrevia.net
Llicència: CC BY-NC-ND
Mitjà associat a
 
Amb la col·laboració de: