Vull recuperar al noi que m'agrada moltíssim
Fa un any que el conec, el vaig coneixer per una xarxa social tot i que es del meu mateix institut, ni ell ni jo sabiem qui erem i em va obrir facebook al mateix instant d'haver-me acceptat com a amiga. Ens portavem super bé, ell es 2 anys mes gran que jo i tots els de batxiller solen ser mes tontos i immadura amb les mes petites i ell no ho va ser i em vaig anar enamorant d'ell perq era el noi mes pur que havia conescut a la meva vida. Fa poc que les coses no van com m'agradaria perque les meves amigues i els seus s'han ficat masses cops entre nosaltres dos i s'ha acabat esfumant la relacio i fa poc la vaig acabar de cagar perque jo volia arreclar que ell s'hagues enfadat amb mi i que tot tornes a ser igual i em va dir que havia estat jugant amb mi wue li feia pena i que no volia saber res de mi... el problema es que jo no m'ho crec perque tants moments que hem passat no hi ha qui s'ho cregui aixo de que no li importo res............ I el problema es que vull reconciliar-me amb ell d'una forma mes especial que explicant-li el perque vull que tornem a se r amics perque aixo ja ho he fet molts cops, vull que sigui diferent, a mes PEL WHATS I FACEBOOK em te bloquejada i no se com parlar amb ell i en el cole tampoc directament no puc perque esta sempre amb els pesats dels seus amics............ I EL VULL RECUPERAR COM SIGUI!!!!!!! Que faig????
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents i que tinguis desig de recuperar-lo! El que si també entenc és que ara mateix ell t'està deixant límits molt clars de que no vol parlar. En aqustes situacions, per molt dur que sigui, pot ser més útil acceptar i respectar la seva decisió personal!! Entenc que és difícil, però ell té aquest dret de decidir que no vol parlar i pensa en què podria pasar si no li respectes. Per tant, hauria de ser ell mateix qui aixequi el límit i es disposi a parlar. Si confies en que li importes agafa't a això i vés observant què passa. Decideix el que creguis doncs més convenient. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat