Necessito reconciliar-me amb el noi que ha marcat a la meva vida com sigui
Fa quasi bé un any que el conec, va al mateix institut que jo i es una mica més gran que jo. Al principi quan el vaig conèixer va ser tot gràcies a les xarxes socials, ni ell ni jo sabiem qui erem però el vaig agregar perquè em sonava molt del institut i em va parlar (cosa que jo no m'esperava) i ens vam anar fer amics molt intims fins que amigues meves, amics seus i tonteries es van anar interposant i ens vam enfadar unes quantes vegades pero sempre jo deixava de lloc tot el rencor i feia tot el que podia per recuperarlo perque ell s'havia covertit en la persona mes important de la meva vida. Al estiu em va deixar de parlar i despres vam tornar i vam estar tontejant i es va disculpar amb mi i em va tornar la felicitat però desde que es van tornar a ficar les meves amigues la cosa ha anat de malament a pitjor i em va dir que estava jugant amb mi. Jo no m'ho podia creure, era molt forta la nostra amistat!!!!!! I ara intento reconciliar-me amb ell i no se com.... PERQUÈ M'HA BLOQUEJAT DEL FACEBOOK I WHATS I NO SE COM RECONCILIAR-ME D'UNA FORMA QUE SEGURISSIMAMENT DIGUI QUE SI A LA MEVA PETICIÓ si us plau publiqueu aixo perque el vull a la meva vida un altre cop. Farà 18 anys i no vull perdre la seva amista encara que em monti espectacles per tot es un suport inmens per a mi....... Que faig?????????
InterPersonal

Hola!! Carai quina història! Si t'ha bloquejat pel facebook i per les xarxes socials haurà passat alguna cosa que no m'expliques… de totes maneres sigui el que sigui que ha passat entre vosaltres, crec que heu de parlar cara a cara per solucionar-ho, ara bé si ell de cap manera vol acostar-se a tu o tenir cap contacte li hauràs de respectar i donar-li temps. Potser quan estigui un temps sense trobar-te, baixarà la guardia i serà més fàcil que puguis accedir a ell.
Demostra-li que l'aprecies, donant-li l'espai que t'està demanant, deixa que estigui un temps tranquil i que tingui temps per pensar i després potser serà més fàcil que us reconcilieu. Mentrestant aprofita tu també per pensar i analitzar quines coses fallaven de la vostra relació.
Molta sort!!
Marina Marull psicòloga a InterPersonal Vic
www.interpersonal.cat