Lio mentall :( URGENTT
Holaa, tinc 13 anys i estic molt liada fa unmes vaig deixar al que ara es al meu ex, perque feia coses que no m'agradaven suposo q tonteries pero que em van afectar molt...
1. Quan ens besavem hi havien molts moments que era com si chupes una vagina i ho odiava però no m'atrevia a dir-li
2. Es ficava amb el meu aspecte físic tipus granos
3. El dia de Sant Valenti em va regalar uns bombons, una pulsera i un condó que caduca al agost... Sap que soc verge i de moment no em sempto preparada
Tot em va xocar i va perdre la il·lusió, també es veritat que amb tots els nois amb els que esticperdo l'il·lusió molt ràpid, que puc fer?
Ademes ahir un noi q m'atrau i m'agrada no molt pero bastant es va llençar té 17 i no es verge tinc por de dir-li que jo no em semptiria preparada i estic liada pq nose que fer amb ell i amb el meu problema de la il·lusió!
pd: com puc veure la resposta xd
Siusplauu ajuudaaa ràpiddd
InterPersonal

Hola!! Crec que has fet bé de tallar amb aquest noi si et senties pressionada. Ara bé, no et forcis mai a sentir, podria ser que fos això el que et fa perdre la il·lusió amb tanta rapidesa. Enamorar-se d'algú no et pensis que és una cosa que passa cada dia, segurament hi ha nois que t'agraden, que et fan sentir alguna cosa, però no va més enllà d'això, llavors quan estàs amb ells de seguida et desil·lusiones perquè en el fons no estàs tan enamorada com creies. No hi ha cap mal en el fet que estiguis amb nois, però no t'agobiis quan vegis que no n'estàs tant com et pensaves, simplement és que encara no has conegut al noi que t'enamori de veritat. No volguis còrrer, ja arribarà.
Pel tema de la teva virginitat, fas molt bé en esperar-te a estar preparada per fer-ho per primer cop. Si n t'esperes corres el risc de tenir una mala experiència i la veritat és que el millor que et pots regalar a tu mateixa és una primera vegada que sigui un record bonic per sempre més.
No t'agobiis tant i tingues present aquestes dues coses: no és que perdis la il·lusió sinó que et costa enamorar-te (com a tot el món) i tu ets la única que pots saber si ha arribat el moment, no vulguis avançar-te a tu mateixa.
Creu-me, a poc a poc tot funciona millor.
Una abraçada,
Marina Marull psicòloga a InterPersonal Vic
www.interpersonal.cat