Perdúa important
Hola sisplau contesteu, ràpid.
Fa 4 anys o així que va morir la meva cosina petita de 8 anys, no estavem molt unides però com era normal me l'estimava moltíssim. Cada vegada que veig a la mare o el germà de ma cosina em vull posar a plorar, però no ho puc fer, fa poc vaig passar una depressió i cada cop me anat fent més dèbil de plorar tant. Em podries donar consells de com puc deixar de pensar-hi? Es que ja no puc més... Els meus amics diuen que passi pàgina però es que no puc.
InterPersonal

Hola Gallardo13! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs es tracta d'una pèrdua important. El que ajuda en auestes situaicons és escriure molt com et sents, anar escrivnt cada dia mínim 20 minuts, com si li escriguissis cartes, explica-li què et passa, com et sents, que la trobes a faltar, etc...fins que estiguis preprada per fer el teu pròpi ritual per homenetjar-la i guardar-la per sempre a un racó del teu cor. Parla també amb la teva família de tan en tan, dient com estàs i si necessites ajuda per apir-ho ho parles amb la teva família, si necessites fer una teràpia o no, però un cop de mà dela teva família t'anirà molt bé. Endavant. Una abraçada! Eli Aulet www.interpersonal.cat