novia
hola, es una tonteria però en això soc una mica principiant.. ultimament e estat colat per una noia però no ser ni com començar a demostrarli que em mola..
mercii sou els millors petons;)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòlgoa d'Interpersonal. Doncs, no és cap tonteria! està molt bé que et plantegis donar un pas! Doncs primer t'hi pots acostar més del rotllo com amics i aixó vas agafant confiança i parlant més amb ell i veuràs com et vas sentint còmode per explicar-li els teus sentiments. I , sinó, també quan estigueu en algun moment més distès, de passar-ho bé,etc potser pots dir-li el que sents directament. Segons com estigui la vostra relació ara mateix. Tampoc s'han de fer grans declaracions, potser invitar-la a alguna cosa o algun regal pel seu aniversari o alguna festa, etc...també són opcions. El que tu et sentis més còmode. Endavant! Awuestes coses s'han de fer, almenys guanyem confiança i valentia, sigui quin sigui el resultat, no t'aturis per por! Ànims! Eli Aulet www.interpersonal.cat