SIUSPLAU NECESSITO AJUDA URGENT
AGRAÏRIA QUE HO RESPONGUESSIU EL MÉS AVIAT POSSIBLE SI US PLAU!
Resulta que nomès penso en catàstrofes,amb la mort... i em capfico molt amb les coses. Els meus amics em diuen que he de viure la vida sense preocupacions però a mi això em costa i no sé que fer, necessito ajuda
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal., Doncs els teus amics tenen raó, evidentment que a la vida hi ha situacions complicades però també hi ha molts més moments positius, el que passa que la nsotra ment fa que ens centrem més ne lo negatiu que en lo positiu i això és un error!!! Per tant, quan et vegis donant voltes amb el tema canvia d'activitat, surt a córrer, fes manualitats, etc. Es tracta d'un procés de despertar i reeducar al ment i no deixar que entri en bucles de negativitat. Tu ets la responsable de canviar aquesta situació! Pensa en el munt de coses dvertides ,a grdables i positives que passen cada dia ( de la més petita ala més gran: la dutxa calenta del matí que relaxa, els moments amb les amigues, els teus hobbies, escoltar mñusica, etc). Cada dia al vespre fes una llista de m´ínim 10 coses positives que t'hagin passat en el dia (valora-ho tot! són petits moments en que connectes amb emocions positives com el relax, la tranquil.litat, l'alegria, la satisfació, etc...). Si vas practicant això aocstumaràs a la ment a posar atenció a les coses positives. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat