em mola un noi i no m'agrada obrir sempre jo
Hola adolescents, m'agradaria que això fos en anònim. Mireu, fa un temps vaig coneixer un noi i vam començar a parlar. Algun dia obria jo i altres dies obria ell (2 exactament). A mi m'agrada aquest noi, i no m'agrada obrir jo. Com puc fer per obrir d'alguna manera que no sembli que estic desesperada? Hi ha alguna manera que ell m'obri per si sol? L'unic que aquest noi és una mica "borde" es a dir que això del whatsApp no el fa servir gaire. Com puc saver si a ell també li agrado?
Un petó ben fort.
InterPersonal

Hola xeeenia! Sóc l'Eli AUlet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs és complicat i impossible aconseguir que els altres facin el que volem,no? el que si que pots fer és obrir-lo en plan amiga, interessant-te per ell com si fos un amic i mira com respon ell. Si ell se suma a anar parlant doncs bé, sis egueix aillat potser que estigui en un moment eprsonal en el que no li interessen massa les relacions i es centra més en les seves coses. Llavors et diría que valoris amb molta atenció si val la pena o no seguir amb aquestes intentones. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat