quina menjada d'olla !
Ei!tinc un problema.. Soc una noia i tinc 15 anys, potser es una tonteria pro ns, desde fa una parell de setmanes vai coneixar a una noia a una festa i desde aquell dia vai pensar osti quina nena mes mona.. total la vai agregar i tal pro mai vem parlar. Mes tard a una altra festa de fa poc ens vem tornar a trobar i amb amigas amb comu i amb la tonteria vem estar juntas tota la nit, ens portabam super be ens agfavam de la ma, ens miravam i somreiam i tonteries varies.. Bueno la vritat esq ella nava una mica beguda i jo tmb .. Nose que fer perque m estic 'enxaxonant' un monton la troba la noia ideal per mi.. La vai obrir pel face i tal i vem estar parlant fins fa dos tres i tope be pro alla sa quedat la cosa, potser es molt precipitat intentar algu amb ella o ns, pro no la vui obrir pq encara pensara mira aquesta q pesada o algu, les seves amigas em van dir q me la presentaban q si noseq q tmb em trobava mona que ella tmb era bolli (jotmb) i tal.. sol ens portem un any no es res, pro tinc por de qpensi algo dolent o ns, simplement em vui portar mb amb ella i arriba a tenir algu si pot ser, le smeves amigasem diuen obrala i tal avera q i ja o fet pro vui esperar avera si es ella la q te interes ara.. i tinc por d enaxonarme per res i pasar-ho malament com o fan molta gent. Ns q fer ja ! pro m encanta i tinc una menjada d'olla impresionant! jajajaja
Moltas gracias! un petonet
InterPersonal

Hola!
Perdona per si em colo, però no m'ha quedat clar si aquesta noia és lesbiana o no. Pel que dius em fa l'efecte que si. vaja que les dues teniu clara la vostra condició sexual i que l'accepteu. Bé si és així, perfecte, ja tenim mig camí fet.
Per tant, el que entenc és que a tu t'agrada i no estàs segura de si ella et correpon o no. Si és així, has de saber que el que no porta enlloc és no fer res i esperar que l'altre faci, vull dir que val més lamentar-se per haver-ho intentat, que per no haver fet res. Intenta no menjar-te l'olla amb el que ella pensa o deixar de pensar i comença a tantejar el terreny amb les teves armes (que segur que les tens), el pitjor que et pot passar és que no mostri interés per tu, llavors podràs començar a lamentar-te però fins llavors res de res. Confiança a tope, si tu no confies en tu malament rai!
Molts ànims!! i un petonet per tu també!!
Marina Marull, psicòloga a InterPersonal www.interpersonal.cat