M'està utilitzant? ajuda siusplau..
Fa un mes em vaig retrobar amb un noi del qual sentia una atracció sexual cap a ell i un dia parlant em va dir que ell també sentia una atracció cap a mi i vam decidir quedar una tarda per veure el que passava, només en vam liar, però ell volia fer un polvo i quan va arribar el dia tot va anar perfecte fins que li vaig dir per tornar a quedar i em va dir que no podia i just aquest dia mel vaig trobar pel carrer i no em va dir res. Em sento molt malament amb mi mateixa, ja que pensava que aquest noi era diferent, des del dia que ho vam fer no mha tornat a parlar, i em començo a trobar molt defectes,ja que penso que ha trobat una altra tia per follar-se. He perdut la gana i les ganes de fer coses. Fa un any vaig patir una anorexia nerviosa i ara m'estic menjant molt el cap, ja que penso que tot es culpa del meu físic... Ajuda siusplau!!
InterPersonal

Hola criis! Soc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que no té res a veure amb el teu físic, tot això té molt més a veure en com és ell. Parles de que hi va haver atracció però mai de que estiguéssiu iniciant una relació. Per tant, segurmament ell no té interèsa ra mateix de seguir una relació i està en un moment vital en el que potser prefereix estar centrat en ell i liar-se amb ties, potser falten uns anys perquè ell es pugui comprometre en alguna cosa més regular. Així que no culpis al teu físic d'aquesta situaicó. No et tractis malament epruqè una relaicó no funciona, recorda lo complicat que és i lo dur i trist que és viure maltractant el teu físic. tu ets valenta si has sortit d'aquesta situacó tan complciada amb el menjar. Pensa també que per mantenir relacions cal més que un bon físic, de fet el físic passa a un segon o tercer o quart pla, el que és important són les habilitats personals i no el físic i sobretot el moment personal que estem passant. No busquis lñes culpes en tu!!! Centra't en el que t'agrada i en envoltar-te de gent que et faci obldiar del físic. Una cosa és cuidar-se la imatge i l'atre culpabilitzar-se. Fes coses per sentir-te satisfeta (8amigues, hobbies,e tc). Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat