SISPLAU AJUDEUME!!! :'(
comp puc dirlos-hi als meus pares que he suspés 5 asignatures ?
Sisplau ajudeume ! sisplau ! os ho demano de tot cor ! perque sense ajuda a casa meva es montarà una baralla que acabarà a crits i més enllà! sisplau ! confio amb vosaltres i se que m'ajudareu.
InterPersonal

Hola kiwicamela! Doncs et podem doanr alguns suggermetns, però evidentment que als teus pares no els agradarà i no és una bona noticia. Per tant, epr una part tu també t'has d'ajudar a tu mateixa acceptant que has d'assumir donar una mala noticia a casa. Els pots dir primer com et sents, que estàs preocupada, encara que pensin que no, pots explicar i assumir que t'hi has d'esforçar més (si és el cas) i que necessites ajuda d'ells o de qui sigui per a marcar-te un horari d'estudi, etc. Explicar com et sents pot ajudar a que ells es puguin psoar una mica al teu lloc, eprò el que preval és si ells veuen que t'hi esforces o no, si tu ja t'hi esforces, digues que estàs perduda perquè no saps què fer per millorar i que si ells tenen algunes idees te les diguin. Si creus que et falta ajuda per aprendrea estudiar i concentrar-te amb ells també podeu mirar de trobar solucions. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat